spleetogen - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Julia Dolores Pas - WaarBenJij.nu spleetogen - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Julia Dolores Pas - WaarBenJij.nu

spleetogen

Blijf op de hoogte en volg Julia Dolores

05 Oktober 2012 | Zuid-Korea, Seoel

Het ene moment sta je nog huilend bij je moeder en het volgende moment ben je omringt met Koreanen. Best imponerend zoveel spleetogen bij elkaar en jijzelf als enige europeaan..
De vlucht van Amsterdam naar Korea ging erg lekker en snel. Ik zat bij het raam, had twee stoelen voor mezelf, een eigen tv en alles was gratis! Na 10 uur vliegen kwamen we eindelijk in Korea aan en mijn god wat is het hier groot! Volgens mij hebben we drie kwartier met het vliegtuig rond gereden over het terrein voordat we bij onze parkeerplek kwamen.
Na een veilige landing moest ik 5 uur wachten op mijn volgende vlucht naar Siem Reap. Ik heb mezelf getrakteerd op een heerlijke sushi lunch en ben daarna op mijn gemakje het vliegveld gaan verkennen. Nu zit ik met een koffietje bij een internetspot.
Vanavond om 22:30 uur (nederlandse tijd:16:30 uur) zal ik aankomen in Siem Reap waar ik word opgehaald door mijn chauffeur (met de roze tuctuc) die mij zal transporteren naar mijn kamer met schoon opgemaakt bed. Ik kijk er nu al naar uit... Maar eerst nog 3 uur wachten en 5 uur vliegen voordat ik op plaats van bestemming ben.

  • 05 Oktober 2012 - 08:27

    Naomi:

    Klinkt nu al goed Juul!:)

  • 05 Oktober 2012 - 08:57

    Lucie:

    ha lieve juul, dat klinkt allemaal veelbelovend voor een fantastisch avontuur!!!!!!!en wat lekker dat je reis zo comfortabel was. Gisteren hebben wij het maar ff bij friet-met gehouden. wel had de frietboer er per ongeluk een frikandel te veel bij gedaan. was zeker voor jou bestemd. ik lees je later weer. erg leuk. dikke knuffel en xx, je stiefbuurmoeder.

  • 05 Oktober 2012 - 09:11

    Maria (De Vlinder):

    Lieve Julia,
    Geweldig en knap hoor zo in je eentje ver weg!
    Blijf je voorzichtig tussen al die spleetogen?
    Een mooie tijd en we volgen je graag.
    Lieve groet, Maria

  • 05 Oktober 2012 - 09:21

    Marie-jose:

    Hee Julia, o wat spannend . geniet ervan en ik zal jezeker volgen. xx marie-jose

  • 05 Oktober 2012 - 09:52

    Anja, Rob En Max.:

    Hoi Julia.
    Super om te horen dat je reis goed is gegaan.
    Geniet ervan en hopelijk voor jou vanavond een schoon bed.
    We blijven je volgen.
    Liefs Anja xx

  • 05 Oktober 2012 - 11:02

    Inge:

    Lieve Juul,
    Ik vind het nu al indruk maken! Jij alleen op zo'n groot vliegveld met allemaal speetogen. Maar je maakt een sterke indruk en dat is fijn te voelen!!
    Gisteren naar huis gegaan met mama, Lucy, Niki en Jamilla en samen frietjes gegeten. De friettent had een frikandel té veel gegeven. Dat was jouw frikandel natuurlijk!! (haha) Wat zul jij die nog gaan missen ...
    Nou Juul, nog een goed vervolg van je reis en ik wens je fijn, fris, zacht bedje toe.
    Liefs, Inge XXX

  • 05 Oktober 2012 - 13:32

    Shanna:

    Toppie schat!! Beste vliegveld van de hele wereld heb ik gehoord dus dat is een goed begin haha! Benieuwd naar de rest van je verhalen:) Good luck!!
    Dikke kus

  • 06 Oktober 2012 - 00:41

    Oma:

    geweldig, zo ver weg en via dit medium zo dichtbij. Je ligt nu waarschijnlijk lekker te slapen.Succes met alles en geniet ervan.
    Knuffel, oma

  • 06 Oktober 2012 - 08:26

    Sophia:

    Gangman Style nog gezien? Gelukkig dat je vliegreis helemaal perfect ging!!


  • 06 Oktober 2012 - 17:23

    Elke:

    He meisje, inmiddels heb je de ander vrijwilligers ontmoet en heb je misschien een kamergenoot. Met z'n allen gegeteninSiem reap en morgen de introductie.... ben zo benieuwd. Is Siem reap een leuk stadje? Groot? Leuke mensen? Ik vond het zo fijn je gisteren aan de telefoon gesproken te hebben...tot snel, xx

  • 06 Oktober 2012 - 17:25

    Danielle:

    Hoi Julia,

    gelukkig heb je een goede reis gehad. Hoop dat de tuctuc net zo comfortabel was als het vliegtuig...
    Ik zal je reisverslagen met veel plezier volgen! Ben heel benieuwd naar de avonturen van Juul in Azie!
    Dikke Hug!

  • 09 Oktober 2012 - 12:11

    Henrita Van Der Pas:

    Hallo Julia wat fijn dat ik je zo kan volgen, ik heb alles gelezen waar je nu bent wat een onderneming zo alleen je bent een kranige vrouw .nu zie je nog is wat van de wereld wat er allemaal gaande is.
    Ik wens je en wij allen een goede reiis en ben in alles voorzichtig waar je bent en naar toegaat De Heer
    gaat met je mee op weg Veel sucses in je verdere reis. Vele groetjes van ons allemaal, maar
    vooral van mij Tante Zr. Henrita van der Pas.

  • 09 Oktober 2012 - 22:26

    Mama:

    Ha schatje, heb je een mail gestuurd op je hotmail! XX

  • 10 Oktober 2012 - 18:03

    Blue:

    hebt zeker veel bier gedronken in het vliegtuig dan !
    HEEL VEEL PLEZIER NOG ZAL WEL LUKKEN WIJ DOEN OOK ONS BEST HIER IN NDEDERLAND ZONDER JOU

  • 10 Oktober 2012 - 19:37

    Mama:

    Ben zoooo benieuwd naar het volgende reisverslag!!! :)

  • 11 Oktober 2012 - 10:13

    Marie-jose:

    Hee Julia, hoe is het , ben benieuwd hoe de eerste week gegaan is. leuk dat je gewoon kan watsappen. xx marie-jose

  • 11 Oktober 2012 - 19:36

    Oma:

    hallo lieverd,ik kan niet wachten op het vervolg van je reis.
    Vol ongeduld,oma.en een dikke kus.

  • 14 Oktober 2012 - 16:45

    Lara:

    hoi Julia,de marathon is net voorbij,en mam is heel moe.maar elke komt volgensmij zometeen bij ons.ik vind je ontzettend dapper hoor want ik durf het echt nooit maar nog veel plezier in cambodja dikke kus Lara+++dag

  • 14 Oktober 2012 - 19:46

    Lara:

    hoi Juul,
    elke is nu bij ons.
    ze heeft net wat foto's laten zien.
    weet je nog toen je de foto van je benen aan elke hebt laten zien?
    die heeft elke net dus laten zien.
    ik ben nu lekker jaloers,bedankt hoor.





    gr.Lara.daaaaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Zuid-oost Azie

Into the wild.

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2013

The terminal

07 Januari 2013

Herenigd in Vietnam

11 December 2012

Jools in the jungle!

26 November 2012

Been there, Don Det!

13 November 2012

Nu ben ik alleen
Julia Dolores

Actief sinds 30 Aug. 2012
Verslag gelezen: 1138
Totaal aantal bezoekers 19614

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2012 - 14 Februari 2012

Zuid-oost Azie

Landen bezocht: